HOSGELDINIZ

29.7.09

Yeni Farimla Siftah


  • Yeni yaptigim farimla bir göz makyaji disari cikarmadan önce cektigim fotolar :))
    kullandigim malzemeler assagida
  • yüzüme manhatten pudra
  • göz kapagina base P2
  • göz icine beyaz kalem P2
  • göz pinarina ve kas altina acik gribeyaz far kullandim ...(UMA)
  • Aslinda yesiller resimde belirgin durmuyor , epeyce yesil de sürdüm ve sonra maviyle kaynastirdim fircayla ...Göz altinada yesil far kullandim ..
  • göz altina siyah kalem hafif (UMA)
  • Kasada koyu kahverengi kalem (essence)
  • Enson eyeliner ve mascara (Loreal)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Maasallah guzel gozleriniz var, makyaj da yakismis...

bluenight dedi ki...

süper çıkmışsın maşallah.Ayrıca bu ramazan günü yemeklerini görünce iyice acıktık.nöbetteyim ve zaman geçmiyor.senin sayfanı inceliyorum ve yemekleri görünce bittik.ellerine ve emeğine sağlık,hepsiçok güzeller:))öptüm

LinkWithin