HOSGELDINIZ

29.7.09

Yarim Farlari Toparlayalim :)






Bu olay gercekten herkesin ihtiyaci olan bir icat , fikir Öncelikle fikir annesi olan :)) Hesionka ' ya teskkürler ediyorum ... cok da güzel anlatmis detayli ,, maalesef bende o kadar sabir yok uzun uzun yazicak ...
renkleri karistirip biraz alkol gerekiyordu ( ama ben elimin altinda kolonyayi ;) aoldu da kullandim) biraz karistirip sulandirip kaliba koyuyoruz .. ve iyice bastirdim pecete yardimiyla .. Resimlerden de anlasiliyor biraz

detaylar icin

http://hesionka.blogspot.com/ burayi tiklayabilirsiniz ;)


3 yorum:

Azide Hobi dedi ki...

deneme yorumu test

Azide Hobi dedi ki...

deneme 2

Hesionka dedi ki...

işe yaramasına çok sevindim :)
kolonya ile nasıl sonuç vereceğini bilmiyordum ama demek ki oluyormuş, sayende öğrenmiş olduk :D

renkler de çok hoş olmuş, güle güle kullan :D

sevgiler

LinkWithin