HOSGELDINIZ

14.7.09

Esprit Firca ,Ebelin ve .body shop .


  • esprit: far fircam 5 yildiz . . . veriyorum 5 üzerinde
  •  Body Shop dan aldigim minik tombul altin rengi süpeer , cok memnunum  ama digeri icin ayni seyi söyleyemiycem  bosuna almisim
  • barbara hofmann : 3 yildiz Douglas dan almistim ama bosu bosuna bir de ucuz da degildi :(
  • ebelinin fircalari Beyaz ve pembe olanlar cok da fena degiller  fiyatlari cook uygun ve ise yariyorlar
  • Yesil kirik eyeliner fircasi Alverda dan iyi Jel eyelenirlar icin iyi ama cok kullanmiyorum
  • Essenceden acili firca jel eyeliner imi onunla sürüyorum bu siralarda .....
  • Tombul fircam :) : 5 yildiz Allik Fircam Istanbul Galeria ' dan almistik abimle yilllaaaaaar önce ama maasallah cok iyi bir firca cikti heralde 10 yil daha gider yikiyorum dökülme simdi simdi biraz oluyor ee o kadarda olsun artik dimee :)
  • NOT : aceba fircalarin ömrü de varmi ben bunu bir arastiriyim ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin