HOSGELDINIZ

13.7.11

Clinique Concealer ve JEL Eyeliner

Henüz iki kere kullandim o yüzden iyi yada kötü yazmak istemiyorum . Ama simdilik kötü bir izlenimim yok . Renk tam bana uygun 02  . . .Özellikle bu tarz bir kapda aldim bence sürülüsü cok daha pratik. Beyu dan da ve artdeco dan baktim ama onlari begenmedim . Simdilik iyi gidiyor . Negatif birsey olursa yazisiiyi tazelerim :)) yani Güncellerim .
Essence den Jel Eyeliner ...Görmüs oldugunuz jel eyelineri  epeycede kullandim :) Maybelline nin gel eyelinerini denemeden önce bir bakiyim dedim hatta kuzenim kullandigini cok da iyi oldugunu söyledi . Aldim denedim ve iyi bir ürünmüs diyorum söyleki maybellineden almayi düsünmüyorum Essencesin kalitesi gayet iyi fiyatida uygun yani her acidan yeterli  .
Beni taniyanlar bilirler en az 5 yildir Loreal in eyelinerini kullaniyordum ama diyorum kiii buda hic fena degilmis ;)




Eklemeye vaktim olmadi firsat firsattir dedim bunuda ekliyim ;)
eklenti  . . . .kullandiktan sonraki yorumlarim ::::  biraz göz kenarlarini kuruttugunu hissediyorum , ürünün icindeki nemlendirici cok önemli ve bundan yok sanirim . Göz kremi kullanmama ragmen kuruluk yapiyor ... Bitince kesinlikle baska bir marka deniyecegim ;)

Gel eyeliner . . . Cok cabuk kurudu bir kac kere acik kaldi yani tama kapatmayi unuttum malesef ...ama cok memnundum aslinda


Hiç yorum yok:

LinkWithin