HOSGELDINIZ

22.7.11

P2 den oje, Maybelline Colo SSal Mascara Guhl Sac bakimi

Sac bakim ürünü cok cok cook iyi , Badem yagi var icerinde ve  sac hafif nemliyken uyguluyorum , sacima cok iyi geldi . Bundan önce Dm in BAlea sini denemistim hic bir etkisi olmuyordu basta yumsak bir his ama hepsi o kadar ;)  bu gercekten cok iyi


 
Loreal ve Lancome kardes yani ayni firma aslinda o yüzden sanirim ayni icerigi kullanmislar :)))  evet gercekten böyle  düsünüyorum cünkü kivami dokusu ayni , ikiside mutlaka almaliyim dedigim bir ürün degil. ....
AMa Maybelline sen ne güzel bir Rimelsin ;) yapistira yok , hacim veriyor uzunluk veriyor , ne diyim daha bilemiyorum , gördügünüz gibi ikinci en sagdaki maybellineyide yeni aldim ...
Bu arada  bu kizda bu kadar rimeli ne yapiyor , abartmis demeyin cünkü bende makyaj malzemesi depo olmaz sürekli vericek kisilerim oldugu icin ben memnun onlar memun :))



RENGI  parlakligi bayildim zaten P2 nin ojeleri müthis güzel :) tek kat bile yeterli oluyor :) Bu renkde  bu yil YIKILIYOORR kiii  benim yillardir kullandigim bir renk. Maxfactorden de cok uyumlu rujunu aldim ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin