HOSGELDINIZ

28.6.11

Lancome Hypnose Drama mascara ve kalem

 
Arkadaslar normalde cok fiyat yazmiyorum biliyorsunuz ama bu sefer yaziyorum cünkü yazinca anlarsiniz ;)
Hypnose Drama tek fiyati : 29 euro  ben bu 3lü seti 25 e aldim . 
  •  Lancôme mit Hypnôse Mascara 6,5 ml, 
  • Crayon Khol Pencil im Mini-Format 0,7 g 
  •  Bi-Facil Augen Make-up Entferner 30 ml. --göz makyaji temizleyici
Göz makyaj temizleyici losyon cok hosuma gitti icindeki yag yumsak bir temizlik sagliyor .
Evet cok heves ve merakla aldigim hypnose drama ya gelelliim , cok abartmislar yani bu kadar mükemmel vs bir rimel oldugunu söyleyemiyecegim , dokusunu ben biraz loreal 4D ye benzettim .  Yanlisda anlasilsin istemiyorum kesinlikle kötü degil ama loreal in , maybelline nin mascaralari hem daha uygun hemde ayni sonucu veriyor bu kadar para vermenin  geregi yok ;)  Kalem de normal güzel .
Kullandiktan sonraki yorumuuum :::: berbaaaaat sevmedim rimeli hatta Loreal 4D ile ayniiii icerigi berbatligi da ayni , biliyorsunuz zaten bunlar LAnome ve Loreal Kardes firma ..... Eyelinerlari da ayni :) daha öncede yazmistim loreal superliner da ;)  Yani rimeli begenmedim , Tüüh yazik oldu ......

Hiç yorum yok:

LinkWithin