HOSGELDINIZ

15.12.10

Lancome dan Fondöten

Ben aslinda Loreal in kini kullaniyordum ama KI$IN  cildim cokdaha kuru oldugu icin rahat kullanimiyordum . Gecen gün douglas daydim bir sorayim dedim Lancomu önerdi uzman , orada deneme olarak sürdüm epeyce gezdim bekledim baktim cildim hala parlak kuruma yok cok begendim ve sonunda almaya karar verdim . 
Cildiniz benimki gibi kuruyca neme ihtiyaci varsa kesinlikle tavsiye ederim fiyat olarak evet cok da ucuz degil ama sonuc kesinlikle deger diyorum . Icinde nemlendiricisi oldukca yüksek .
Kokusuda cok HO$ .Lorealle kiyaslama yaparsam o biraz daha kalindi , ama sivinin kalin olmasi daha iyi kapattigi anlamina gelmiyor .
Dokusu cok ince oldugu icin cok dogal bir görünüm veriyor ama bir okadarda I$IL I$IL .
Lancom incecik bir yapisi var hemen cilde nüfus ediyor ama kapaticiligi süper . Ben görüldügü üzere bayilarak kulaniyorum . harika bir ürün

1 yorum:

Banu dedi ki...

evt cok güzel bir ürün bende aldim ve cok memnunum, harika birsey :)

LinkWithin